57% din traficul de căutare se realizează cu ajutorul dispozitivelor mobile, potrivit celor mai recente studii.

57% din traficul de căutare se realizează cu ajutorul dispozitivelor mobile, potrivit celor mai recente studii.

Potrivit unui raport al BrightEdge, 57% din traficul de căutare vine de pe smartphone-uri și tablete.

BrightEdge a descoperit, de asemenea, cum diferă poziționarea în clasament a cuvintelor cheie folosite, în funcție de dispozitivele utilizate pentru căutare- mobil vs. Desktop.

Cercetarea indică faptul că 79% din cuvintele cheie folosite sunt clasate diferit în căutarea deskptop față de cea de pe dispozitivele mobile, 47% dintre cuvinte fiind cuvinte cheie clasate în top 20.

Propietarii de site-uri pot să nu realizeze ce oportunități pierd atunci când vine vorba de vizibilitatea (lipsa) paginilor importante.

O pagină web a unui anumit site care va apărea prima în rezultatele căutării va fi diferită în 35% din timp, a constatat BrightEdge:

”Dacă mărcile nu au grijă să urmărească și să optimizeze pentru dispozitivele mobile și cele desktop, este posibil să nu înțeleagă la ce pericole se expun”.

Se recomandă să evaluezi proporția traficului tău venit prin dispozitivele mobile și desktop și să îți adaptezi strategia în consecință.

Pe lângă faptul că ai un site rapid, optimizat pentru dispozitivele mobile, trebuie să iei în calcul și cum privesc lucrurile utilizatorii de desktop și de dispozitive mobile.

”În cazul în care găsești o cerere mai mare, o rată de click mai ridicată pe o anumită platformă, optimizează dispozitivul mai accesat proporțional cu traficul raportat. Cu alte cuvinte, înțelege ce dispozitiv este mai important și optimizează-l mai întâi pe acesta, și fă-l cel mai bun.”

Ionita Cristian

Ionita Cristian

Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional.

Comments powered by Disqus