Cum să devii un reper în nișa ta și cum să îți construiești brand-ul.

Cum să devii un reper în nișa ta și cum să îți construiești brand-ul.

Cum construiești recunoașterea mărcii tale și cum dezvolți autoritatea mărcii în nișa ta?

După cum se spune în industrie: ”Conținutul este rege.”
Google are un loc important pentru mărcile importante în rezultatele organice, de obicei sunt primele alese pentru indexare și a se face trimiteri. De aceea, trebuie să folosim marketing-ul de conținut pentru a putea fi priviți ca lideri și pentru a câștiga încredere și autoritate pentru brand-urile voastre.

Conducerea și autoritatea brand-ului merg mână în mână. Mărcile sunt construite pe baza liderilor care aleg să iasă mai mult de sub brand.

Deci, cum poți să devii un lider pentru brand-ul tău?

Creează-ți platforma:

Nu te poți auto-proclama lider – ceilați decid dacă este așa.
Primul pas pentru a deveni un lider este să îți construiești brand-ul și să stabilești legături.

Pentru branding-ul personal este esențial să folosești conturile de socializare, în special LinkedIn și Facebook. Fă o prezentare detaliată a realizărilor și abilităților tale. Acestea vor deveni canale importante pentru promovarea mărcii și promovarea conținutului.

Pentru a crește marca, trebuie să îți îmbunătățești prezența pe web. Poziționează-ți site-ul pentru a obține expunere. Cum să faci:

stabilește un nume de domeniu pentru brand.

Creează un logo unic, cât și o schemă de culori care să te reprezinte și să atragă atenția.

Obține trimiteri locale către site-ul tău de la alte site-uri.
Optimizează partea tehnică a site-ului pentru a le oferi utilizatorilor o experiență de calitate.

Cel mai important lucru este să descoperi o nișă din domeniul tău care oferă o dezvoltare de viitor. Realizează cercetarea cu ajutorul cuvintelor cheie pentru a înțelege mai bine cum să satisfaci cerințele clienților tăi.

Acum, este timpul să formulezi ideile și să ieși cu ele în public.

Construirea unui blog dedicat mărcii.

Cei mai mulți comercianți realizează importanța blogurilor în desfășurarea campaniei SEO și creerea de imagine a brand-ului pentru afacerea lor.

Blogurile mărcilor permit companiilor și persoanelor să își exprime ideile despre subiectele legate de nișa lor.

Blogurile permit să oferi detalii și răspunsuri cu privire la tendințele actuale ale industriei și să arăți că stăpânești domeniul tău.

Google recompensează conținutul relevant, proaspăt și prezentarea unică a unui subiect. Producerea de conținut proaspăt poziționează strategic paginile tale web pentru a obține trimiteri către ele (backlink), pentru a dezvolta autoritatea paginii și pentru a ajuta site-ul să fie clasificat organic pentru cuvintele cheie.

Mai mult, construirea unui blog consecvent stabilește autoritatea mărcii tale auspra nișei sale prin conținutul de calitate. Cu cât ai mai mult conținut de calitate, cu atât mai mulți clienți au încredere în marca ta. Aceasta, la rândul său, înseamnă o loialitatea mai mare a clienților față de marcă. Ceea ce contribuie mai mult la rentabilitatea investiției (ROI).

Construirea conținutului:

Folosește talentul tău pentru optimizarea SEO:

Vrei să dezvolți categorii conexe tematic pentru conținutul tău pentru a poziționa paginile web pentru a fi indexate și clasificate într-o gama largă de expresii și cuvinte cheie?

Folosind tehnica de învățare, Google poate evalua calitatea conținutului tău și poate determina relevanța acestuia pentru utilizator mai bine ca oricând.

Extinde strategia de marketing spre mai multe surse pentru a obține backlink și pentru a-ți stabili valoarea între clienții din nișa în care ești.

Furnizarea de comentarii și răspunsuri pe diferite bloguri relevante, participarea activă pe forumurile legate de nișa ta și scrierea de recenzii te fac să devii activ în comunitatea ta și să ai un cuvânt important de spus în cele mai importante subiecte.

Pe tot ce îți pui numele ar putea să fie un backlink valoros și o sursă de trafic pentru site-ul tău.

De asemenea, trebuie să iei în calcul producerea de conținut care servește pentru a afișa rezultate originale, cum ar fi o carte electronică (e-book). În privința scrisului, conținutul mai lung este distribuit de către alți utilizatori mai mult decât un conținut mai scurt și se situaează mai sus în rezultatele căutării decât conținutul mai puțin bogat.

Alte conținuturi care se vor distribui foarte mult:
info-graficele

imagini
liste
videoclipuri
articole ”Cum să?”
articole ”De ce?”

Identifică-ți brand-ul față de clienți prin cuvintele cheie utilizate în conținut și pe toate paginile web ale canalului tău de vânzări. Optimizează toate metaetichetele cu cuvintele cheie adecvate rezultate din cercetările făcute și include butoane cu rețelele de socializare pentru a încuraja distribuirea ușoară a conținutului.

Promovarea conținutului:

Marketing-ul prim rețelele de socializare este o necesitate absolută în zilele noastre.

Folosirea mediilor sociale te poate ajuta să mărești expunerea mărcii tale, să îți extinzi publicul și să te conectezi cu publicul pentru a creea clienți fideli mărcii.

Facebook și Twitter permit să faci conținutul să fie accesat prin backlink-uri care vor îmbunătăți clasamentul lor. Mesajele complexe vor oferi, de asemenea, conținutului tău mai multe link-uri.

Conectează-te cu cei care au un cuvânt important de spus în industrie care ar beneficia din legătura cu tine. Nu numai că materialele scrise vor ajunge la un public mai larg, ci și la un public mai relevant. Uită-te la BuzzSumo pentru idei de subiecte care devin virale în mediul social online.

Utilizează diferite canale pentru a promova conținutul, fie prin campanii de publicitate plătită, fie de campanii prin e-mail. Marketing-ul prin e-mail are deseori un ROI mai mare decât marketing-ul prin căutare, fiind eficient în menținerea clienților existenți și menținerea acestora la curent cu marca ta. Afacerea poate să foloseească buletine informative lunare (newsletters) pentru a menține clienții la curent cu cele mai noi produse și pentru a creea valoare în mediul social pentru produsele și brand-urile tale.

Construirea unei mărci nu ar trebui să încerce să aducă un public cât mai mare, ci să păstrezi publicul existent pentru a încuraja creerea unei comunități și a unor fani. O modalitate de a face acest lucru este de a răspunde întotdeauna la comentariile și recenziile utilizatorilor, fie pe site, fie pe rețelele de socializare.

Expertiza:

În cele din urmă, un blog sau un podcast pot fi eficiente pentru a ajunge cât mai sus, dar este esențial să devii mult mai activ în comunitatea ta online:

Interviuri cu alți lideri de gândire din domeniul tău: publică interviurile pe site-ul tău.

Pune citate: pune un citat, o vorba de duh (a cuiva cunoscut din domeniu) când creezi articolul următor.

Întreabă un lider de gândire dacă nu vrea să distribuie conținutul tău publicului lui: lucrul acesta creează o relație avantajoasă pentru ambele părți, generând oportunități de promovare a conținutului.

Scrie o carte: astfel vei avea o expunere mai mare ca fiind un expert în domeniu.

Vorbește la o conferință în domeniu: acest lucru îți permite să îți prezinți ideile într-un cadru de profesioniști. Așa vei lua contact cu persoane influente în domeniu.

Este important să stabilești valoarea produselor și a afacerii pentru clienții tăi.

Publică mărturii (testimoniale) pe site pentru a prezenta povești de succes, pune pe cineva să îți laude experiența în domeniu. Publicitatea ”Din gură în gură” și recenziile au un cuvânt important în deciziile consumatorilor mai mult decât orice alt factor de publicitate.

Avantajele gândirii de leadership (conducere) pentru brand-ul tău:

Nu este nici un secret faptul că autoritatea mărcii și gândirea de lider aduc multe beneficii. Firmele care sunt considerate ca lideri în gândire se bucură de mai multe vânzări, profitabilitate, iar prețurile sunt fără multe fluctuații.

Uite, ia, de exemplu, programul ”IBM Smarter Planet” (o planetă mai inteligentă), lansat în plină criză economică (2008). A generat venituri de 3 miliarde de dolari în 2010 și a mărit valoarea mărcii în fiecare regiune la nivel global.

Această gândire face brand-urile mai inovatoare și creative, diferențându-le de concurență. Ia în considerare cât de valoroasă rămâne marca pe piața de consum extrem de competitivă din ziua de azi.

Mai mult, să devii o persoană importantă în domeniu înseamnă investirea în campanii de SEO măsurabile- mai multe backlink-uri, trimiteri către cele postate de tine. Toate acestea emană încrederea în tine și în brand, ceea ce înseamnă o expunere mai mare.

Sunt mai multe beneficii de a fi un lider:
rata superioară de indexare și accesare cu crawlere pentru site-ul tău web.

un public mai larg pentru produs.
creșteri de trimiteri către site-ul tău de pe alte site-uri.
Un CTR (rata de click- se poate folosi pentru a măsura performanța cuvintelor cheie și a anunțurilor) mai mare bazat pe recunoașterea mărcii.

Concluzii:

Este important să realizezi că SEO nu este ceva static. Necesită cunoaștere și pregătire pentru a îți face vocea cunoscută ca lider de gândire.

Mergi împotriva celor care spun să stai cuminte, stabilește-te ca un lider de gândire și ca o autoritate în nișa ta.

Calitatea conținutului contează foarte mult, cât și lucuruile pe care poți să le oferi celorlați. Așa că, pune-ți întrebarea: ”Ce pot scrie/ spune ce nu a mai spus/ scris nimeni?”.

La oblyo.ro avem atâtea idei despre cum să devii un lider, cum afacerea ta să crească și să devină un lider în nișa ta. Ce mai aștepți?

Ionita Cristian

Ionita Cristian

Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional.

Comments powered by Disqus