De ce este esențială optimizarea SEO în orice afacere.

De ce este esențială optimizarea SEO în orice afacere.

Trebuie să le explici clienților, partenerilor de afaceri cât de valoroasă este SEO?

Acest articol se concentrează asupra a trei elemente cheie prin care SEO oferă o valoare imensă oricărei afaceri.

SEO:

· Îmbunătățește experiența utilizatorului.

· Ajută la construirea unui brand mai puternic.

· Contribuie la creerea unei imagini foarte bune a site-ului și ajută la creșterea în clasamentul motoarelor de căutare.

1.SEO îmbunătățește experiența utilizatorului (UE, sau UX- user experience):

Să ajungi un profesionist SEO de succes ai nevoie de foarte multă cunoaștere.

Oamenii care aleg să lucreze în industria de căutare își adaptează în mod constant strategiile la schimbările pe care le face zilnic Google.

Nu putem cunoaște sau înțelege pe deplin fiecare schimbare pe care Google o face în algoritmul său de căutare. Cu toate acestea, folosim informațiile primite de la Google pentru a clasa mai bine site-ul în căutările organice.

Înțelegem că algoritmul Google are multe elemente de clasificare. Au făcut eforturi vizibile în ultimii ani pentru a creea un algoritm mai ușor de înțeles. Matricile cum ar fi timpul petrecut pe site, paginile vizualizate pe sesiune și viteza de încărcare a paginilor au fost subliniate ca având o importanță mai mare pentru Google în clasificarea site-urilor web.

SEO înseamnă mult mai mult decât a căuta cuvinte cheie cu volum mare și trimiteri/ legături către/ între site-uri. Specialiștii în SEO trebuie să înțeleagă și să se implice în discuțiile despre cum să îmbunătățească experiența generală avută de utilizator folosind noile tehnologii pe care Google dorește ca fiecare webmaster să le adapteze.

Hai să vedem unele dintre aceste tehnologii noi:

· creerea paginilor care satisfac și cerințele dispozitivelor mobile (telefon, tablete). · creerea și introducerea paginilor mobile rapide ( AMP- Accelereted Mobile Pages). · introducerea programelor web progresive (PWA- Progressive Web Apps). · Creerea Schemei (Schema) și îmbunătățirea fragmentelor.

Google evoluează în mod constant pentru a se alinia mai bine cu comportamentul utilizatorilor. Pe măsură ce Google își schimbă abordarea, îi obligă pe aceia care lucrează în domeniul acesta să se adapteze.

Aici este momentul în care SEO aduce o imensă valoare oricărei afaceri. Profesioniștii SEO sunt mereu la curent cu cele mai noi tehnologii și tendințe din domeniu.

SEO oferă perspective și idei cu privire la modul de a utiliza și a pune în aplicare aceste noi tehnologii pentru a poziționa afacerea cât mai bine în rezultatele căutării. Având SEO înseamnă să ai o persoană care se gândește întotdeauna cum să îmbunătățească experiența utilizatorilor de pe site pentru a satisface așteptările consumatorilor de azi.

Suportul tehnic SEO te ajută să sprjini echipele de UX, dezvoltare și inginerie.
Specialiștii SEO înțeleg că pentru a avea succes în căutarea organică trebuie să lucreze cu dezvoltatorii, designerii și inginerii pentru a creea o bază solidă pentru site-ul web, chiar înainte de a se gândi la creerea conținutului. Acest lucru înseamnă: să pui accent pe performanța site-ului (să meargă rapid), o experiență plăcută pentru utilizatorii dispozitivelor mobile, cât și cum să pui toate datele de pe site.

2.SEO ajută la construirea unui brand mai puternic:

Pe lângă partea tehnică, SEO este, de asemenea, un canal de marketing. Majoritatea eforturilor noastre se concentrează pe construirea de autoritate pentru domeniile noastre.

Succesul pe partea de căutare organică necesită o înțelegere profundă a modului în care funcționează algoritmii Google pentru a înțelege conținutul de pe site.
SEO trebuie să înțeleagă atât publicul țintă, cât și să creeze conținut prin care să se diferențieze de orice altă marcă. Fiecare site produce conținut, dar doar o mică parte dintre site-uri vor primi trafic pentru orice întrebare pusă prin motoarele de căutare.

Să ai pe cineva în echipa ta care știe cum să aducă vizitatori de pe cel mai vizitat site din lume- Google- este un bun valoros. Profesioniștii SEO înțeleg ce conținut este căutat și, cu ajutorul instrumentelor corecte, știu exact unde să își concentreze eforturile pe baza cercetării cu cuvintele cheie.

Crearea unei strategii de conținut bazate pe cuvintele cheie specifice unei afaceri permite companiei să apară ca expert în domeniu. Atunci când o afacere apare de câteva ori în rezultatele căutării efectuate de o persoană, aceasta va fi văzută ca o sursă de informații de încredere și care o să creeze clienți fideli (îmbunătățind și imaginea mărcii).

Căutătorii (să-i numim așa pe cei care caută răspunsuri cu ajutorul motoarelor de căutare) caută răspunsuri la întrebările lor, mulți vor fi utilizatori noi. De aceea, este important să nu ratezi șansele de a fi primul care îi răspunde persoanei care caută ceva (prin plasarea și trimiterile făcute către site-ul tău de motoarele de căutare). Dacă a avut o experiență bună cu site-ul și a apreciat conținutul pe care l-ai livrat de la prima interacțiune, este posibil ca aceasta să intre de mai multe ori pe site și să consume mai mult conținut. Vizitele repetate vor afecta, de asemenea, rezultatele căutării personalizate ale utilizatorului.

3.SEO contribuie la succesul pe termen lung:

Specialiștii SEO înțeleg dificultatea și bucuria când apari pe primul loc atunci când este pusă o întrebare în motoarele de căutare.

Clasarea ridicată pentru orice cuvânt cheie cu volum crescut de căutare va genera un trafic consistent pentru atâta timp cât își va păstra poziția. De fapt, clasamentul pentru aceste cuvinte cheie este dificil. Este nevoie de o mulțime de lucruri.

Este important să te concentrezi asupra cuvintelor cheie-frază. Poți găsi oportunități pe care alții le-au ratat pentru a oferi un flux continuu de trafic clienților tăi pentru o perioadă mai lungă de timp, în timp ce se confruntă cu o concurență scăzută.

Țintirea cuvintelor cheie-frază necesită o înțelegere bună a modului de a creea conținut care să atragă.

Căutarea organică este un canal interesant, deoarece rezultatele căutării se bazează pe interpretarea algoritmului ale celor mai relevante rezultate.
Nu poți să plătești Google-ul să îți poziționeze pagina cât mai sus în căutarea organică, astfel că succesul nu se bazează pe câți bani dai. Oamenii tind să aibă mult mai multă încredere în rezultatele organice decât în rezultatele anunțurilor plătite.

Așadar, ca să ai succes ai nevoie de o persoană care cunoaște și înțelege modul prin care algoritmul Google comunică. De aceea, la oblyo digital agency avem specialiștii care știu foarte bine acest algoritm, știu cum funcționează cuvintele cheie, și multe altele. Hai să te convingi. Cine se adaptează primul la schimbările Google o să câștige cei mai mulți clienți.

Gânduri de final:

SEO oferă o valoare imensă fiecărei afaceri, deoarece necesită o înțelegere completă a modului în care se fac afacerile, a clienților și a echipei interne din firmă. Profesioniștii SEO pot crește ROI-ul prin noile inițiative tehnice propuse de echipele de dezvoltare.

Căutarea organică poate fi primul contact dintre client și brand. De aici se poate ajunge la urmărirea brad-ului de către potențialii clienți pe un site de socializare sau înscrierea pentru a primi noutăți prin e-mail.

Un canal care se schimbă constant înseamnă un canal care oferă noi oportunități de succes înaintea altora. Acest flux constant de schimbare necesită o atenție constantă și o persoană care știe să crească canalul de căutare organică.
Oblyo Digital Agency te ajută cu specialiștii săi care știu imediat unde trebuie lucrat mai mult la site-ul tău. Pentru orice detaliu, nu ezita să ne contactezi.

Ionita Cristian

Ionita Cristian

Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional.

Comments powered by Disqus