Cinci (5) lucruri asupra cărora trebuie să se concentreze firmele mari pentru a avea rezultate SEO foarte bune.

Cinci (5) lucruri asupra cărora trebuie să se concentreze firmele mari pentru a avea rezultate SEO foarte bune.

Cum ar trebui să abordezi optimizarea SEO pentru firmele mari și care este factorul cel mai important pe care trebuie să te concentrezi?

Optimizarea SEO pentru firmele mari vine cu provocări specifice și unice. Deoarece lucrezi cu mai multe departamente, obiective și direcții, s-ar putea să pară că uneori să fie nevoie de o intervenție divină pentru a obține ceva.

Iată cinci (5) sfaturi asupra cărora să te concentrezi când elaborezi planuri pentru firmele mari:

  1. Decide pe ce este mai ușor să te concentrezi, pe partea tehnică, sau pe conținut?

Multe firme au perioade lungi de așteptare pe partea tehnică. Deși este esențial ca SEO să fie optimizat tehnic, poate să fie destul de dificil să obții ceva chiar foarte simplu, cum este fișierul ”robots.txt” în procesul de dezvoltare.

Concentrează-te asupra lucrului în care poți avea cel mai mare impact.

Alternativ, poți rula un pe un CMS simplu, cum ar fi WordPress sau Drupal, unde poți efectua modificări tehnice cu ușurință, însă acesta necesită un timp de aprobare lung sau laborios pentru un conținut nou.

Dacă ești în situația aceasta, concentrează-te mai întâi pe aspectele tehnice și apoi modifică cum conținutul să își facă intrarea în sistem.

  1. Demonstrează ”Dovada conceptului”:

Împreună cu axarea asupra zonei în care poți să ai cel mai mare impact (partea tehnică sau conținut), s-ar putea să ai nevoie să demonstrezi ”dovada conceptului” dacă firma ta nu este promovată total prin SEO Menține o evidență meticuloasă despre ceea ce ai schimbat și când, precum și impactul pe termen scurt și lung.
Constatarea este critică. Recomandăm să utilizezi funcția de adnotare din ”Google Analytics” pentru a te ajuta să urmărești modificările.

Poate fi tentant să începi să faci schimbări în conformitate cu cele mai bune metode, ca mai apoi să raportezi o creștere a traficului organic câteva săptămâni mai târziu, doar ca un alt departament al firmei să susțină că acest lucru se datorează unei campanii făcute de cei din departamentul respectiv. Fă tot posibilul de a pune realizările tale separat.

  1. Creează liste pe termen lung și scurt:

Poți folosi ceva de genul JIR sau Asana pentru acest lucru.

Dacă faci ”notițe” individuale pentru fiecare sarcină pe care vrei să o finalizezi, devine mult mai ușor să acorzi prioritate acestor sarcini și să te decizi care trebui făcute acum și care mai pot fi amânate. Acest lucru facilitează, de asemenea, transferarea ulterioară a acestor notițe catre departamentul tehnic sau de dezvoltare.
Avantajul suplimentar al utilizării unui unui instrument de management al proiectelor este că, dacă schimbi departamentele, adaugi un nou membru al echipei…etc, este mai ușor să aduci pe cineva la nivelul de sus decât să mai mai pierzi mult timp făcând training cu noua persoană.

  1. Constatări, constatări, constatări:

Prezintă succesul și altora din companie și nu-ți fie frică să vorbești despre cât de important este SEO. Vezi sfatul nr. 2.

SEO este văzut adesea, în companii, ca un ”centru de cost”, împreună cu restul marketing-ului, investiția în Optimizarea SEO poate fi un factor important al vânzărilor.

Prin comunicarea regulată a succeselor și a unei ROI (reîntoarcerea investiției) pozitive, poți să te asiguri că, atunci când vor fi tăieri din buget, departamentul tău nu o să aibă probleme.

  1. Cultivă o cultură a SEO în compania ta.

Toată lumea ar trebui să se gândească la SEO și să învețe baza, de la nivelul de jos până sus.

Colegii tăi trebuie să învețe să se gândească la modalități corecte de a descrie produsele și serviciile (folosind limbajul clientului) și să formeze oamenii din domeniu să te anunțe atunci când aceștia primesc aceleași întrebări de la clienți, pentru că lucrul acesta este o mare oportunitate pentru conținut.

Dacă încurajezi toată lumea să se gândească la SEO, nu vei avea lipsă de idei de conținut.

Concluzii.

Concentrează-te să vezi unde poți să ai cel mai mare impact.

Justifică-ți conceptul.

Fă un plan să remediezi procedurile în etape.

Comunică succesele, prezintă-le și raportează-le

Educă personalul cu privire la valoarea Optimizari SEO.

Acestea sunt doar câteva idei pe scurt. Mă găsești pe pagina de ”Facebook” unde putem discuta mai multe despre cum să implementezi strategia ta în afaceri prin SEO. Ce vrei să mă întrebi? Voi răspunde cu mare drag.

Ionita Cristian

Ionita Cristian

Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional.

Comments powered by Disqus