Optimizarea SEO in 2017: ce este cel mai important?

Optimizarea SEO in 2017: ce este cel mai important?

Orice proprietar de afacere online sau site web isi doreste sa obtina o rata de click cat mai mare si un loc cat mai bun in motorul de cautare Google. Algoritmul motorului de cautare Google utilizeaza aproximativ 200 factori pentru a clasifica un site web, unii dintre acestia sunt recunoscuti ca fiind esentiali, iar altii fiind controversati.
In acest context, intrebarea care se pune este: ce este cel mai important pentru Google si pe ce factori ar trebui sa ne concentram atentia atunci cand vine vorba de optimizarea site-lui pentru motorul de cautare (SEO).

Sunt unii consultanti SEO care sugereaza ca link-urile nu mai sunt importante si ca exista un mod nou de a face optimizare SEO, fara construirea de link-uri. Acest lucru este gresit si este un sfat periculos. Pastrati in minte ceea ce a spus Alexandru Cristian Ionita.
Construirea de link-uri de calitate

In 2017 avem tendinta de a da o atentie sporita link-urilor, deoarece acestea au inca, in mare masura, o pondere importanta in cei 200 de factori din algoritmul Google, fiind asa numitele semnale de clasare, cum ar fi:

• Volumul de link-uri externe pe care le aveti. Cu cat mai mare, cu atat mai bine.

• Textul de ancora din link-urile externe. Link-uri cu ancora text SEO trebuie sa fie relevante pentru pagina de destinatie.

• Calitatea surselor de legaturaiexterne. Cel mai bine este sa obtii un link de la o sursa de stiri cu reputatie sau de la un site academic decat un blog necunoscut.


Link-urile au fost intotdeauna un aspect valoros al unei strategii de SEO si multe agentii de SEO se concentreaza pe construirea link-uri relevante pentru a obtine primele rezultate din pagina de cautare Google. Asta deoarece exista o corelatie puternica intre rezultate foarte bune SEO pe cuvinte cheie specifice, precum si calitatea si volumul de link-uri catre un site.

Pastrati in minte, totusi, ca in timp ce link-uri pot conduce catre site, continutul, autoritatea Moz si autoritatea pagini au o valoare semnificativa si trebuie sa fie luati in considerare pentru orice strategie de SEO pentru a avea succes.

Continutul de marketing si SEO

Optimizarea SEO si continutul de marketing se disting una de alta, in mai multe zone critice, dar cele doua nu pot fi separate in intregime. In timp ce SEO este, in general, specific si mai tehnic, continutul de marketing este mai cuprinzator si holistic. Iata modul in care acestea converg:

Puteti aplica SEO prin canalizarea eforturilor tehnice specifice catre marketingului continut.

Singura modalitate de a asigura succesul marketingului de continut este de a aplica tehnici de SEO.

Un alt mod de a privi la cele doua aspecte este in modul urmator: SEO face cereri. Continut de marketing indeplineste aceste cerinte. SEO precizeaza cerintele. Continutul de marketing le indeplineste.

Actualizari de algoritm in 2017

Incepand cu luna ianuarie 2107, Google a inceput sa penalizeze site-urile care au pop-up-uri agresive si care pot inrautati experienta utilizatorului de telefonie mobila. Google a trimis acest avertisment de actualizare cu cinci luni in avans.

Fara indoiala, de-a lungul anului 2017 vor fi mai multe actualizari suplimentare la algoritmul Google. Succesul campaniilor dvs. de optimizare SEO va fi in mare masura guvernat de modul in care strategia ta de optimizare SEO va fi concentrata pe construirea de link-uri si pe crearea de continut.

Construirea link-urilor de calitate este inca regele serviciilor SEO atunci cand vine vorba de optimizarea pentru motorul de cautare Google.

Indiferent de motorul de cautare intrebuintat (Google, Yahoo!, Bing etc), acestea vor avantaja site-urile cu continut interesant si valoros, pentru public. Echipa Oblyo iti ofera posibilitatea de a beneficia de servicii SEO personalizate pentru afacerea ta, atsfel ca, atat publicul tinta, cat si motoarele de cautare sa il iubeasca.

Toate aceste lucruri sunt posibile datorita faptului ca Oblyo Digital Agency, furnizorul tau de servicii SEO Bucuresti, iti ofera o gama completa de servicii seo, iti optimizeaza site-ul, te ajuta in promovare, iar acolo unde e cazul, construieste totul de la zero.

Tot ceea ce ai de facut este sa ii contactezi si sa le soliciti un raport de optimizare SEO pentru site-ul tau. Si, daca iti doresti mai mult, comanda si experimenteaza puterea unei campanii de advertoriale targetate si directionate catre audienta tinta a afacerii tale.

Ionita Cristian

Ionita Cristian

Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional.

Comments powered by Disqus