Ca blogger cum îți poți vinde conținutul?

Ca blogger cum îți poți vinde conținutul?

Deseori observ în blog-urile cunoscute că anumiți proprietari de site-uri, blog-uri etc. habar n-au cum să-și vândă conținutul. Cum să atragă privirile, cum să facă în așa fel încât cititorul să rămână „prins” în ceea ce scrii tu. Pe lângă faptul că se utilizează marketing-ul foarte prost (re)direcționat și reclame cu informații greșite …el nu va realiza niciodată că a doua oară nu va mai fi vizitat. Hai să vă arăt câteva exemple cum poți să-ți vinzi conținutul pe care-l oferi pe blog ușor și rapid. Pune-le în practică, oferă informații utile, scrie pentru cititor și crede-mă, vei avea doar de câștigat. Să începem….

1: Asigură-te că titlul comunică un beneficiu clar, convingător.

Titlul este primul lucru pe care un cititor îl vede, atunci când ajunge pe site. Deci, trebuie să-l “apuci” de ochi şi să-l convingi să citească în continuare. Explică în titlul respectiv la ce-l poate ajuta, ce-i bun pentru el, cum poate să-şi rezolve cea mai mare problemă, cum poate să-şi îmbunătățească viaţa.

2: Păstrează o structură simplă al articolului

Pe web, ai o audienţă cu o atenţie foarte limitată. Timpul unui cititor este scurt, astfel nu este nevoie să ai un articol foarte lung care nu este informativ deloc. Cititorii doresc informaţii şi le vor repede. Exemplele scurte sunt întotdeauna mai uşor de citit decât frazele lungi.

3: Foloseşte punctuaţia pentru a se potrivi nevoilor tale

Punctuaţia este unul dintre cei mai buni prieteni atunci când vine vorba de a-ţi vinde conţinutul şi de a fi citit, aşa că foloseşte-l cu înţelepciune. Nu trebuie să urmezi regulile pe care le-ai învăţat la şcoală. Mai degrabă, ar trebui să utilizaţi punctuaţia în felul următor:

Ajută ochii cititorilor să poată citi pagina uşor şi fără stres;

Conţinutul să fie clar fără a fi nevoie ca cititorul să treacă la rândul următor pentru că se plictiseşte;

Foloseşte liste numerotate (sunt foarte uşor de citit). Linii – ca acestea – care despart exemplele lungi şi fac frazele importante.

Foloseşte CAPS LOCK cu moderaţie pentru a adăuga un accent puternic atunci când este nevoie.

4: Utilizează formatul MCIUB

MCIUB înseamnă:

Mărime

Culoare

Italics

Underline

Bold

Ar trebui să utilizezi fiecare dintre aceste instrumente de formatare strategic – şi rar – pentru o structurare şi o citire mai bună al conţinutului.

Ele pot fi folosite pentru mai multe scopuri, cum ar fi:

Adăugarea accentului pe cuvintele cheie
Evidenţierea punctelor importante
Păstrarea cititorilor până la sfârşitul conţinutului

5: Citeşte cu voce tare munca ta după ce ai scris

Cel mai bun mod de a vedea dacă conţinutul tău este citit şi se vinde bine, este să-l citeşti cu voce tare. Citirea cu vocea tare vă ajuta să verifici greşelile gramaticale, să construiești emoţie asupra cititorilor şi să modifici orice nu vi se pare în regulă.

Ai reținut? Dacă da, acum poți pune în aplicare sfaturile de mai sus; și uite așa ai și învățat cum să-ți vinzi conținutul, cum să scrii un articol bun, cum să fii plăcut în blogosferă.

Ionita Cristian

Ionita Cristian

Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional.

Comments powered by Disqus