Profită de LinkedIn pentru succesul tău în afaceri!

Profită de LinkedIn pentru succesul tău în afaceri!

Social media este mai mult decât a fi social. Site-urile de social networking sunt surse excelente pentru obţinerea succesului în afaceri. LinkedIn a câştigat o reputaţie pozitivă pentru ajutarea clienţilor şi pentru câştigurile în afaceri. Site-urile populare de social media pentru marketing-ul site-ului este un instrument excelent, deoarece este axat pe afaceri, oferă posibilitatea de a te conecta cu milioane de oameni şi permite utilizatorilor săi să se alăture grupurilor şi să ia parte la conversaţii. Site-urile de reţele sociale sunt benefice pentru companiile mari şi mici, însă, în scopul de a acumula toate beneficiile oferite, trebuie să înveţi modurile corecte şi incorecte înainte de folosire.

Care sunt câteva dintre strategiile pe care ar trebui să le folosiţi pentru a utiliza LinkedIn pentru a beneficia complet? Şi ce ar trebui să eviţi, în scopul de a obţine în cele din urmă succesul şi clienţi pentru afacerea ta?

Uşor de vizualizat pe reţele

Tu ar trebui să te întrebi, cu cine ar trebui să socializezi, pe ce nişă te axezi şi cum eşti găsit? Odată ce v-aţi răspuns la aceste întrebări, veţi şti ce tipuri de persoane ar fi benefice pentru a îi contacta. Puteţi căuta, de asemenea, prin intermediul persoanelor de contact alte reţele de socializare.

Află obiectivele de participare

Care sunt obiectivele tale în LinkedIn? Participi pentru a obţine recunoaştere în afaceri? Participi pentru creşterea reţelei tale şi să creezi clienţi? Având o înţelegere clară cu privire la motivele pentru care v-aţi înscris vă va ajuta să atingeţi obiectivul final.

Crează relaţii pozitive

Odată ce aţi decis să luaţi parte la marketing-ul în social media şi v-aţi înscris în LinkedIn, este important să vă creşteţi relaţii cu alte persoane din acelaşi domeniu. Oamenii vor să cumpere de la oamenii care inspiră încredere. Tu ar trebui să obţii încrederea oamenilor şi plăcerea lor în acelaşi timp. Fii o persoană reală şi lasă oamenii să ştie cu adevărat despre tine. Fii autentic.

Adaugă conexiuni numai dacă sunt relevante

Cât de relevante sunt conexiunile tale? Adaugă persoane care urmează să fie prospere pentru afacerea ta.

Un profil care este în evidenţă

Profilul tău oferă credibilitate. Un rezumat slab la descrierea proprie şi nu veţi avea contacte relevante. Asigură-te că există destule informaţii în profilul tău, pentru a te ajuta să te remarci şi să poţi stabili între tine şi afacerea ta o legătură, ca un profesionist. Pentru a spori profilul tău aplică strategii SEO, folosind cuvinte cheie pe care oamenii le caută în Google.

Profitaţi de răspunsurile în LinkedIn

Puneţi întrebări în mod regulat pentru a permite altor utilizatori să ştie cine eşti şi despre ce este afacerea ta. Întrebările şi răspunsurile tale vor fi vizibile în faţa unor potenţiali cleinţi.

Profitaţi de sondaje

Sondajele vă permit să puneţi o întrebare şi să votaţi răspunsul.

Profitaţii de discuţiile în grupuri

Pe partea stângă a profilului tău, vei vedea grupurile. Când faci parte dintr-un grup, poţi lua parte la discuţii. Atunci când contribui la discuţii şi adaugi opinia ta profesională, la fel ca la secţiunea de răspunsuri, te vei stabili ca un profesionist şi te vei pune în faţa potenţialilor clienţi.

Ionita Cristian

Ionita Cristian

Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional.

Comments powered by Disqus