Adsense – Pro si Contra

Adsense – Pro si Contra

Aproape cu toții avem un site/blog de ceva timp, care generează un număr bunicel de hit-uri în fiecare zi și ne gândim dacă e bine sau nu să utilizăm publicitatea Adsense pentru a ne genera o formă de venit.

Ei bine, aceasta este o descriere a argumentelor pro și contra ale acestei abordări la publicitatea pe Internet. Adsense a „lovit” cu siguranță mulți webmasteri și mulți sunt încântați de Adsense. Dar totuși, există și aspecte negative la Adsense și mai există și alternative la Adsense de luat în considerare.

Adsense este, în general, un instrument excelent pentru webmasteri. Aproape cu toții folosim Adsense pentru a nu ne mai face griji dacă avem sau nu suficienți bani pentru a ne menține măcar site-urile/blog-uri de pe urma Adsens-ului, sau măcăr să avem bani de o ciocolată.

Adsense le permite webmasterilor să uite de această grijă – de grija banilor și să se concentreze pe crearea de conținut bun pentru site-urile lor. De fapt, accentul se pune acum pe crearea de conținut de calitate (de multe ori articolele sunt asociate cu cuvintele cheie din top – care au o plată bună), care vă va aduce mai mulți vizitatori.

Adsense, de asemenea, se poate integra foarte bine cu site-ul sau blog-ul tău, este ușor de personalizat, în multe culori, dimensiuni și diferite poziții; puteți experimenta diferite „teme” în orice mod vreți pentru a vă maximiza veniturile.

Adsense este un mijloc foarte bun de a genera un venit constant pe blog-ul tău. Tot ce trebuie să faci este să creezi conținut de calitate și să actualizezi în mod constant blog-ul. Și puteți trăi literalmente de pe urma blog-ului vostru. O mulțime de oameni fac asta în prezent cu Adsense, astfel încât Adsense a devenit un fel de afacere în sine.

De asemenea, ai nevoie doar de un singur cont Adsense pentru a-ți afișa reclamele pe câte site-uri/blog-uri dorești. Este un lucru extraordinar pentru webmasteri! Înseamnă că nu mai trebuie să creezi mai multe conturi în mod inutil.

Dar, așa cum am scris și în titlul, există unele aspecte negative legate de Adsense și aici este o listă mică.

În mod clar cel mai mare impact negativ asupra ta este închiderea contului Adsense. De cele mai multe ori acest lucru se întâmplă din cauza așa-numite „fraudă pe click”, ceea ce înseamnă că cineva îți „produce” click-uri artificiale pe pagina ta.

Într-adevăr e o chestie urâtă. Nu ar trebui să existe aceste „click-uri artificiale”. Ar putea fi chiar concurența ta care-ți produce aceste click-uri artificiale pe reclame, în scopul de a te închide. O presiune care are un impact negativ asupra ta.

Mai întâi de toate, ai nevoie în mod constant să te asiguri că site-ul/blog-ul tău este indexat și „privit” bine de motoarele de căutare. Click-urile artificiale dispar uneori dacă motoarele de căutare au un plus pentru blog-ul tău. Dacă nu reușești să ai mulți vizitatori pe blog și în mod constant sunt „click-uite” reclamele, Adsense-ul va crede că generezi click-uri virtuale pentru a avea un câștig. Știu, e cam dezavantajoasă chestia asta.

Și, în sfârșit, o altă problemă majoră este că trebuie să aveți în mod constant conținut și mai bun, din ce în ce mai bun. Acum, desigur, anumite site-uri sunt foarte bine orientate spre a face acest lucru, dar cu unele tipuri de conținut acest lucru este destul de greu de realizat. Acest lucru este de multe ori motivul pentru care webmasterii apelează la serviciile unui copywriter. Sunt „folosiți” pentru a genera conținut bun și cât mai mult.

Deci, există argumente pro și contra de a folosi rețeaua Adsense pentru a genera un profit prin publicitate. Acum e la alegerea ta dacă Adsense e bun pentru tine sau nu.

Ionita Cristian

Ionita Cristian

Cand pasiunea devine meserie, poti spune ca esti implinit din punct de vedere profesional.

Comments powered by Disqus